torsdag 5 augusti 2010

...så lågt jag har sjunkit....

....alltså, när jag var gravid visste jag precis hur det skulla vara...
...inget socker....ingen tv.....ingen skit alls vad det gäller det .....möjligtvis bollibompa, men inte mer.....inget jävla tv-spel eller data-spel......ingen film ska sitta barnvakt åt mitt barn.....inga plastleksaker.....inga leksaker som representerar något som kan komma från någon som helst reklam....jag vill inte förgifta mitt barns sinne med dåliga produkter från varken USA eller japan.......god kultur i form av teater, bildkonst, musik ska det vara.....allt som gör själen gott och stärker sinnet... och ABSOLUT ALDRIG!!!!!! i någon form....vapen....!!!! ....

....just nu sitter mitt barn i en spidermandräkt....spelandes legobatman på sitt nintendo..
...i sommar har han ätit glass eller godis, ibland båda delar, varje dag...
....han älskar tv....helst nån betalkanal som man kan få adhd , eller nån annan bokstavskombination av att titta på.....
....han har numer minst fyra bakugan (någon form av figurer som japanerna har hittat på)...
.....han har tre spidermandräkter...(det mesta han äger har någon form av spidermantryck på sig).....två lasersvärd i plast.....allsköns småprytlar av plast gjorda i ett u-land förmodligen av ett annat barn.....han älskar all dålig musik...sjunger hela tiden på "manboy, manboy".... har i allmänhet rätt taskig smak när det gäller det mesta......
....i går var vi ute och provsköt hans nya knallpulverpistol......!!!!

....nu tror jag att jag har sjunkit färdigt....kan jag komma lägre???.....

....när jag beklagar mig för min fina vän....och undrar vad nästa grej ska bli.....föreslår han...
... Husvagn, nätbrynja och en flaska sprit....allt i barnstorlek....

....

2 kommentarer:

Huskorset sa...

I´m shocked!

moder solo sa...

hm...eller hur...och nu ska jag hjälpa honom att döda nån i star wars.....